Det är tråkigt att komma på en rubrik!

Nu har jag fått schemat till jobbet... Fick ganska bra tider ändå, ganska många journätter med bara två tider med 8-17 sen var resten 12-17.. Jobbar hela midsommar helgen, men jag hade ändå inte tänkt att göra nått då. Sen är jag ledig ett tag så börjar jag igen den 7 juli. Jobbar inte så många helger heller, så det är skönt!

Idag eller i morgon ska jag köpa cykel. Det ringde ännu fler på min annons igår. Jag hade hittat en cykel, men den var för långt ut på landet och vi har ingen bil att ta med den i så David föreslog att vi går och köper en helt ny istället. Men min underbara mamma sponsrar mig på 300 kr, David också 300 kr sen får jag låna 400 av honom tills jag fått min lön
:)

Igår var linus här. Han kom typ vid halv 11.. han skulle tydligen vänta på några till kl 2, så då fick han vänta hos oss, för vi är så snälla haha

idag är det tvätta som gäller för min del, det är också Leos sista dag här också.. Känns lite tråkigt, David kommer också sakna honom sa han. Men vi fick ha Leo när vi ville, om vi ville gå ut och gå eller åka till hundrastgården
:)
Så idag när jag har tvättat klart så ska Leo och jag ta våran långprommenad, sen går vi till vårat ställe där vi brukar kasta boll, så blir Leo överlycklig!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0