Helgen

Jag har mått bra i hela två veckor nu! otroligt, kanske allt börjar vända nu och bli bra igen :)
Ser verkligen fram emot att börja jobba nu! Lite läskigt med min första natt ensam men det går nog bra.

I fredags gick David å jag i spöregn till Max i för att äta lite hambugrare, Sen vidare fär att köpa chips och kollade på fotboll. Jag somnade tidigt som vanligt haha..

I lördags vart det en lugn dag. Sovmorgon sen ner till stan å kollade lite på New Yorker, alltid lika kul. Kunde tyvärr inte köpa nått. Sen köpte david en mus till datorn då våran förra gick sönder! Sen på kvällen blev det fotboll. Sverige - Spanien blev ju förlust som jag trodde.

Sen i går så skulle David skriva prov i golfen. Så vi åkte till örsa, fikade lite hos Davids mamma, sen ut till golfklubben. David slog några bollar sen skrev han provet. Medans han skrev så kollade jag på när Annica skulle lära Elin att spela golf. Sen kom david då övade vi alla på att putta, Jag kan ju säga att jag inte är något golfproffs å kommer aldrig att bli det haha, men kul va det. Sen åkte vi tillbaka till Örsa, käkade Pizza, åkte hem. Tog en cykeltur eftersom jag också har cykel nu! :) Fast det blev ingen ny, jag fick Annicas cykel som hon inte använder. Hon trodde att det var punka och att vi skulle behöva byta slang å så, men vi pumpade decken å det var inge fel på dom. Så jag slapp köpa nytt. Men i stället fick jag lov att köpa lås och en cykelkorg. Funderar även på ny mjukare sadel :p men vi får väl se.

Idag så cyklade jag iväg till Boländerna och köpte cykelkorg. 40 kr så det var ju inte så dyrt...
Sen på vägen hem stannade jag på Willys och köpte hårfärg den är typ lite mörklila Mörk mahogny tror jag den hette.. Den är jättefin, men jag vet inte hur den passar på mig. jag har tänkt på denna hårfärg i typ 2 månader nu. Men jag vill verkligen och nu ska jag fan göra det! Det är bara toning så men om det blir hemskt så har jag den färgen jag brukar färga hemma. och jag böhöver ju inte ha i färgen så länge så det blir skitmörkt...

Nej, nu ska jag ner och kolla om det finns nån tvätt-tid i våran stora tvättstuga.

Jag älskar min familj! <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0