Onsdag

Upp kl 7 idag, för att cykla med David till ett ställe där han skulle vara idag. Vi cyklade dit igår så han skulle veta vart det låg, men jag fick cykla med idag ändå. Vi får väl se om han hittar tillbaka sen.
Lite senare idag ska vi även cykla till Jälla, så jag vet på ett ungefär hur lång tid det tar. För i morgon kväll, då börjar jag jobba, Äntligen! Fast efter helgen är jag ledig i två veckor.. Får se vad jag hittar på då.

Fotboll ikväll - Måste ses! Jag tror på Sverige , Jag tror på Zlatan, om han spelar i andra halvlek! Vilket han inte gjorde förra matchen, och vi vet ju hur det gick.
Det har vart riktigt roligt att kolla på fotbolls-em. Många roliga utvisningar - En målvakt blev utvisad för ett par matcher sedan, sen båda förbundskapterna (kommer inte ihåg vilka det var) och sen fick en spelare som satt på bänken gult kort, haha det har jag aldrig sätt förut, iaf inte en målvakt bli utvisad! Men jag brukar ju inte kolla så mycket på fotboll...

Nej, nu är det dags att cykla iväg för att handla lite så jag har mat med mig till jobbet i morgon.


Det är väldigt tomt här utan Leo! <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0