Regn och åska

Jag har så tråkigt... Det bara regnar..
Så jag svarade på en lista :P


HAR DU NÅGONSIN
Varit medvetslös: nej
Hånglat med nån riktigt ful: Ja det har jag säkert gjort haha
Gjort något riktigt dumt: Ja..
Gjort något du verkligen ångrar: Ja, finns saker
Varit nykter på nyårsafton: ja, faktist.. för 3 år sedan!
Åkt ambulans: nej
Gjort nåt olagligt: Ja det har jag
Fått din mamma att gråta: Det tror jag inte ?
Blivit polisanmäld: Nej,
Slagit ner någon: nope,
Skämts över dina föräldrar: Nej :)
Skämts över dig själv: vet inte
Sagt jag älskar dig och menat det: Klart jag har gjort det, varför säga det om jag inte menar det  ?
Tar du droger: nej!
Dricker du: Ganska sällan nu förtiden
Vilka kläder sover du i: Beror på hur varmt det är :P
Vad hatar du verkligen: Falskhet,Svek mm
Varit kär: Ja,
Är du ensam nu: Ja, David jobbar
Vill du gifta dig: Nån gång :)
Vill du ha barn: Inte just nu, men om nått år eller så

SENASTE PERSONEN SOM
Sov i din säng: David, vi delar ju :P
Såg dig gråta: David
Fick dig att gråta: ----
Du delade en drink med: Oj, jadu...
Du gick på bio med: Davif
Skällde på dig: Haha David

senaste 48 timmarna har du?
.gråtit: Nej
slagit någon: Nope
Pussat någon: Ja
Köpt någonting: Cykelkorg och hårfärg, cigaretter, äpplen och banan
Sjungit: ja,
Saknat någon: Ja...

HAR DU:
Digitalkamera: ja,
Telefon på rummet: Nja lägger den lite här å där
Egen dator: Delar med David
Könssjukdom: Nej!
Husdjur: Nej ;/
Bra kompisar: Ja det har jag<3
Tar du receptbelagda mediciner: Nej
Vem vill du fika med just nu: Vet inte,

KÄRLEK OCH SÅNT
Hur många har du varit riktigt riktigt kär i?  Jadu.. 2 kanske?
Vad tycker du om kärlek? Det är det bästa som finns!
Har du flashat/strippat nångång? Haha nej!
När kramade du någon sist? i går
Saknar du någon speciell person? Min familj
Har du svårt för att bli kär? Ja  vet inte
När kysste/hånglade du med någon sist? Idag
Ångrar du det? Nej! Knappast!
När fick du senast en komplimang? Jag vet inte, igår eller helgen vet inte;P







Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0