Rubrik

Jag är sååå trött, ville inte ens gå upp i morse fast Leo skulle komma... Gick upp halv 8, lekte lite med Leo, sen gick jag och la mig igen. Vaknade för en stund sen, men jag vill bara gå och lägga mig igen! Det tråkiga regnvädret gör ju inte saken bättre heller. Jag vill ha sol! Ge mig sol!
La in en annons på blocket igår att jag ville köpa en damcykel :p
Har typ fått 100 svar... kanske inte så mycket kanske, men 20 st iaf.. Vill ha en cykel så jag kan cykla till jobbet sen.
Vill inte lägga mina sista pengar på busskort. 20-resor enzon kort 500 spänn!!
Då cyklar jag hellre!



Slänger in en bild på David och Leo också!

Kommentarer
Postat av: syrran din

hahaha skönaste bilden ju :)

2008-06-11 @ 12:48:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0