Storm !

Jag blåser bort! Det är ju typ storm här! Vart är min sol?
Jag hade hoppats på att jag skulle hinna ut med Leo innan det började regna, men nu regnar det. Får väl vänta ett tag å se om det slutar eller åtminstonde lugnar ner sig.. Jag vill inte bli blöt !

imorgon äre vikarieträff som gäller hoppas på att jag får veta lite mera om mindra andra vikariat efter sommaren , det vore ju skönt att veta lite. Får se om jag hittar dit, men det tror jag... Har börjat hitta lite mera här i uppsala nu.

Jag har även kollat lite på cyklar, hittade en rosa! det vore ju coolt att ha, haha. Men det är inget som jag har råd med just nu, får cykla på Davids ett tag...

Ikväll äre fotboll. Inget som intresserar mig, men jag kollar ändå. Sverige spelar ju, annars är det ju alltid skönt att soma på soffan :P

Nu tror jag att det har slutat regna.. Måste skynda mig ut innan det börjar igen! Solen lyser !!



Det är väldigt många som läser min blogg, men ni kommenterar inte!
Nått kan ni väl skriva?


U make me smile!

Kommentarer
Postat av: syrran din

Fotboll å öl är livet, har du inte lärt dej de :P

2008-06-10 @ 15:12:24
URL: http://jenykarlson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0