Tisdag

Yeah! imorgon får jag pengar! fast jag vet inte vart dom kommer ifrån, tillbaka från skatten kaske?
Idag = tvättdag... igen! Tvättmedlet tog slut i fredags så jag kunde inte tvätta allt :p Men iaf, efter att jag tvättat så blire långprommenad med Leo, och så ska vi kasta lite boll, så han blir lite trött och somnar så jag kan sola sen :) Älskar sol!!!

Fick min nya mobil igår! Jag har lite skuldkännslor för att jag fick en ny precis när min gamla kom tillbaka från reparationen, tycker lite synd om den! :P Men nya mobilen är helt okej! 3.2 megapixel äre, och man märker verkligen skillnaden från min förra som var 2 megapixel!


Nej, dags för mig att ta mig ner till affären, måste köpa diskmedel och mjölk!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0