Torsdag

Äntligen ledig efter att ha jobbat ca 6 dagar i rad! Ledig hela helgen! Fan va jag ska sova då!
Än så länge så jobbar jag bara måndag och onsdag, hyffsat korta pass. Men jag kommer väl jobba mer då typ nästan alla vikarier är "sjuka"! Men dom kanske är sjuka, vad vet jag. Men det blir mer pengar åt mig! :)

Är sjukt trött idag, känns som om jag inte har sovit på 2 år! om jag går och lägger mig nu så kommer jag sova hela dagen, det gjorde jag sist, vaknade 5 min innan David kom hem, det var ju inte så där jättebra!

Nej, idag är det städning som gäller, Det blir väldigt stökigt här hemma när jag jobbar och David är ledig och bara spelar x-box. Han kanske tror att vi har en såndär självgående dammsugare, och att disken diskar sig själv. Men så är det inte!
Men han har lovat att hjälpa till mera, det är bra. Annars ringer jag en städfirma haha :P Men han hade ju iaf diskat igår kväll, så jag blev glad när jag kom hem, och slapp diska.

Jag har sån ångest. Ska jag gå på hamnfestivalen eller inte? Jag vill - men mina pengar vill inte!
Supa eller köpa lite kläder? Kan jag inte göra både och? Nej!  
Jag vill vara rik!!

Nej, ut och röka sen städa

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0