Nytt inlägg

Har inte skrivit nått på ett tag. Har hart fullt upp och knappt vart hemma!

Torsdags: Först ner till stan med David och hans föräldrar för att kolla på Elins student, sen vidare ut till golfklubben för att käka. jag åt hamburgare med strips haha :P
Sen lämna av Elin i Örsa, in till Enköping för att hämta pappa för att sen åka vidare till min systers student.
 
Där bjöds det på grillat, orkade tyvärr inte äta för hamburgaren jag åt innan va skitstor!  efterrätten bestog av kladdkaka och rabarberpaj, jag åt av bådå! En riktig trevlig kväll därute, gosade med hundarna och var lite social med min käre far.

Sen bar det av till enköping för att lämna av pappa och Jenny. Pappa tankade full tank i Davids bil. Jag blev väldigt chokad måste jag säga!

Sen skulle vi äntligen hem efter en lång dag, men då fick jag för mig att vi skulle gå ut med elin eftersom hon tog studenten. så vi vände och åkte till Örsa. Sen efter många timmar låg jag i sängen och sov :p

Fredag: En bra dag! :) Va ute i Bresse med Anna, Linus och David. Solade och så!
Jag hade tänkt att bada med det var så skönt å ligga där i solen, Väntade bara på att Linus skulle kasta i mig för han sa så, men jag var ju så snäll å bjöd honom på cigg, så han tyckte nog att han skulle vara snäll å inte kasta i mig :P
Senare på kvällen var jag och David på bio. Vi såg The mist... Jättebra film, men världens sämsta slut!  jag vill inte berätta hur den slutar med förbered er på ett olyckligt slut! Jag blir så arg!!!

Lördag: sov till typ kl 12. Det är länge för att vara mig. Satt lite på balkongen och solade. Gjorde inte så mycket speciellt. David kollade på fotbokk på kvällen så jag somnade i soffan som vanligt :P

Söndag: Va ute i Örsa ett tag, Jag ville grilla men vi har ju ingen grill så då blir det lite svårt. Men vi åkte och handlade och käkade tacos i stället. Sen kollade david på fotboll igen, och jag somnade ett tag framför soffan :p

Idag: Är Leo här. Sista veckan nu.. Känns verkligen jättetråkigt. Jag kommer att sakna honom mycket!
Vi har vart ute på en långprommenad idag . ca 2 timmar.
Lite senare kommer Davids mamma för att lämna cykel så jag kan cykla till vikarieträffen på onsdag, om jag nu hittar dit :P jag ska ta och köpa en egen cykel när jag får råd :p


Nej, nu måste jag sluta, ska ut och sola lite! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0