Äntligen!

Ska börja träna på gym.. Min käre sambo sa igår att han kunde betala mitt gymkort om jag fortfarande ville börja träna, klart jag vill det! Jag har faktist gått upp i vikt sen vi flyttade hit.
Ska bli skönt att börja träna, fast jag har faktist gått upp halv 6 nästan varje morgon för att gå en timme,
 men jag är hellre på gymmet.

Denna helg verkar bli lugn också, David ska köpa lite grejjer till bilen och jag tänkte köpa lite bestick,
då vi bara har 3 knivar och 5 gafflar :p
Tänkte även ta en sväng förbi systemet och köpa lite alkohol.

Nej, nu måste jag försöka tvinga i mig lite frukost. Sen är det tvätta och städa som gäller för mig idag.
Ska skynda mig så jag hinner ut lite till solen !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0