En dag i taget

Igår var Jenny här. Vi kastade lite boll med Leo, tog en snabb runda nere på stan käkade lite mjukglass och kollade på kläder, sen hem och käkade tacos.
Tack för att du kunde komma igår! för en gångskull så blev min dag lite roligare än vad dom brukar vara <3
För övrigt så hände det väl inte så värst mycket igår kväll, Vi kollade på eurovision kvalet. Charlotte perelli kom med till den stora. Men jag bryr mig iaf inte för jag tycker inte det är roligt att se....

Idag händer det inte så mycket. Ska städa, är en massa hundhår efter Leo. Sen när David kommer hem så ska vi åka och handla lite, och ikväll blir det kanske till att hyra någon film, får se. Tänkte även att jag ska försöka tigga till mig lite kläder nu när han fått så bra lön, hehe.

På söndag blire mat hos Davids mamma, Får se sen hur det gick med visningen av huset. Hoppas på det bästa för då kanske det blir en utlandsresa, vem vet.

Jenny - Jag hoppas verkligen att du flyttar till uppsala när du kommer hem! Jag tror att du skulle trivas här, Och då har jag nån mer att ungås med =)

Nej, då vare bara dags att ta tag i städningen då...

Min familj betyder mest! utan er skulle jag inte överleva! <3


Kommentarer
Postat av: jenny

om jag flyttar hem blir det nog garanterat uppsala :) det är jag 99% säker på :) älskar dej

2008-05-25 @ 14:00:24
URL: http://jenykarlson.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0