Jag har också skaffat en blogg!

Jenny tyckte att jag skulle skaffa blogg, så då var det bara att göra så!
Jag är väldigt dålig på att komma ihåg att skriva, men jag ska försöka.

Idag ringde jobbet. Jag fick ett nattpass, dan innan midsommar, så det var ju skönt att det inte var samma dag, jag slutar kl 12 så det är ju ändå rätt soft. Det kommer bli min första natt ensam! Läskigt! HAHA!
Sen efter midsommar så börjar mitt schema. Går på schema i tre månader med fast månadslön, ingen timlön! Sen får vi se vad som händer efter det, jag hoppas iaf på att jag får vara kvar.

Nej. Nu har jag inte tid att skriva längre, för jag måste ner i tvättstugan för att boka tvätt-tid! Förresten så drömde jag inatt att jag tvättade, Jag tycker om att tvätta så jag t.o.m drömmer om det! NOT!

Hoppas min älskade syster kommer till mig i morgon och gör mig lite sällskap innan jag dör!
Saknar dig! <3

Kommentarer
Postat av: jenny

:D saknar dej med sis

2008-05-21 @ 15:06:27
URL: http://jenykarlson.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0