Tisdag

Idag har vart en bra dag...
Upptäckte i morse att jag hade pengar på kontot haha, blev lite chockad.
Så jag begav mig ner till stan och köpte en klänning på Gina tricot, en röd.. Riktigt snygg faktist.
Stolt över mig är jag också, för jag handlade bara klänningen, så jag har t.o.m pengar kvar,
det är inte ofta det händer!
Sen resten av dagen har jag tillbringat i solen på balkongen med lilla söta Leo,
kanske blir lite brun nu iaf !

Ikväll blir det tv kväll - unga mödrar, vänner, gossip girl och desperate housewives.
Nej, nu blir det ut i solen igen medans det är fint väder
....................

Du är finast i hela världen
Du ställer alltid upp för mig, vad det än är
Älskar dig!
<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0