Varför

Igår var det an bra dag! Åtminstonde fram till kvällen... Jag vet inte varför jag blir så ledsen ibland!
Men jag är iaf glad att jag har min underbara pojkvänn som kan göra mig glad igen, Behövde verkligen prata av mig igår, tack för att du lyssnade!

Idag känns allt mycket bättre. Jag ska till drop-in på CVL (eller va det nu heter) nu på morgonen, förhoppningsvis så får jag börja läsa upp matten i Augusti, annars får det bli nästa gång. Sen ska jag läsa historian på distans, det känns ju bra iaf. Anna kommer idag, vi ska ner på stan och kika på lite kläder å så.
Sen händer det inte så mycket...

Nej, nu måste jag se till att gå och äta frukost !!

Jag älskar dig så mycket!
<3

Kommentarer
Postat av: Anna

Jobbigt att vara ledsen:( men man har sina dåliga dagar.Ha en bra dag. Kram

2008-05-29 @ 07:07:39
URL: http://RosaPulverAnna.blogg.se
Postat av: jenny

älskar dej syrran!!

2008-05-29 @ 19:13:11
Postat av: Annas Mamma

Älskade stumpa RING om du är ledsen, det spelar ingen roll om jag har jobbat.Älskar dej!!

2008-05-29 @ 21:30:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0