Torsdag

Hela veckan har jag försökt ta sovmorgon... Men det är alltid nån som vecker mig om jag inte vaknar själv..
Igår så va det David, han var tvungen att berätta kl halv 6 på morgonen att han hade råkat tagit med sig min plånbok i ställer för sin.. Som om jag måste veta det halv 6 på morgonen? Nej... Och i morse så va det Anna som ringde.. Imorgon så ska jag ha min sovmorgon!!!

David och jag vi har suttit och spelat xbox varje kväll sen i söndags. vi ska göra det ikväll också, Haha, men det är kul...
För övrigt så har jag köpt en ny vinterjacka, älskar den! Vill ha ett par nya skor också...
Idag blir en tråkig dag, måste städa det ser ut som om det skulle ha vart krig i lägenheten!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0