Äntligen fredag

God morgon bloggen och mina få läsare, haha.
Vaknade för ett tag sen, kom på att det är fredag idag :) 
underbart väder ute, funderar på om jag ska ha min nya klänning på mig idag.


Nu i helgen åker M & P utomlands, och jag är inte ett dugg avunsjuk!
Kanske ska ta lite extra pengar i lån och åka iväg vi också? (hmm)
Jag kan gå med på att leva med spisen från stenåldern om vi köper lägenheten
om vi åker utomlands i en vecka... Nej förresten två veckor!
Där ljög jag nog lite, på planet hem skulle jag väll tjata på D att vi ska stanna på vägen hem och köpa en ny spis,
och jag skulle antagligen tjaja tills jag fick som jag ville. That´s me!



(bilden tagen från fritidsresor)

Nu ska jag hoppa in i duschen och sen fixa mig, när D kommer hem så ska vi till banken.
Sen ska jag nog lura med honom och kolla på kläder, jag har ju lovat att inte köpa mer på ett tag,
men man kan ju alltid kolla :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0