en igelkott

Äntligen hemma från jobbet, denna dag har varit skitseg !
Det värsta är att jag bara går och tänker på om det blir jag som får tjänsten eller inte.
Det gör mig galen!!

Hade iaf hyffsat roligt på jobbet åt R, han såg nämligen en igelkott, smög fram och skulle ta kort på den, Sen ropar han helt chockad " Den rullade ihop sig till en boll" Som om han inte visste att dom kunde det, vi hade iaf roligt och skrattade åt honom! Har även upptäckt att han är räddare för getingar än vad min mamma är, haha trodde inte det gick.
Så mamma, det finns dom som är värre än dig, haha



Just nu sitter jag och kollar på färjan, men det är reklam, tänkte se CSI ikväll,
brukar alltid glömma bort det, men inte idag!

Imorgon tänkte jag ju städa. Funderar också på om jag ska gå och sola, och kanske köpa en ny vårjacka, medans jag har pengar!

Nej, nu börjar färjan igen!

Hej då!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0