En ny dag...

Min dag börjar med att tvätta, inte kul då det bara finns en jäkla tvättmaskin i tvättstugan!
Sen tänkte jag ta en prommenad kanske, det verkar som om det kommer bli fint väder :)
Ikväll tänkte jag att vi ska äta tacos, älskar det!





ikväll är det visning av den första lägenheten, men jag vet inte hur det kommer bli med den.
Tapetsera om och så är inga problem, det kan ju David. Men spisen verkar vara från stenåldern,
samma med kyl och frys + att då måste vi sätta in en fläkt ovanför spisen, vi har ju inte det nu heller
men jag vill ha det! som sagt, mycket att lägga ner på den lägenheten, allt beror på lånet.

Jag vill iaf se lägenheten i Salabacke på söndag, den verkar bättre..
Men vi har ju 4 olika lägenheter att kolla på, nån ska vi väl ändå hitta?

Nu måste jag ner i tvättstugan,
Ha en bra dag alla som läser, för det ska jag ha :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0