,,,,,

Då va banken avklarad. Hon ville ha nått papper på att jag har jobbat och hur det ser ut ett tag framöver (över sommaren)
men annars så såg det lovande ut. Hoppas lånet går igenom annars känns det som om jag förstör för D och att vi inte får lån pga att jag inte har fast jobb. Jag vill ju inte att han ska behöva ta lånet själv, jag vill ju också vara med men om det inte går tar han det ensam, men jag betalar ju också då..
Men jag kollade på mina lönespec och jag har kommit över 11 varje månad detta år iaf, förutom för nån månad sen då det blev jävligt mycke i lön :) och jag är ändå bara timvikarie! Men jag vill verkligen att vi ska kunna få lånet..
Då är vi miljonärer för en stund, haha!
Hoppas det inte är så många som lägger bud på lägenheten! Då blir jag arg!!

Men det blev iaf en kebabtallrik på stan, onödigt och onyttigt, men fan va gott det va :)
Funderar på om jag ska gå ut på balkongen ett tag medans solen fortfarande är kvar..
Detta var nog mitt sista inlägg för idag, måste i säng tidigt lär väl gå upp vid halv 6 i morgon.
Kanske bloggar innan jag åket till Västervik.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0