har inte mycket att säga

Idag blir det nog inte mycket bloggande!
Har fullt upp med tvätten och disken!

Hockeyn igår gick skit!
HV hade många chanser men färjestad gjorde avgörande målet i slutet av förlägningen!
Då svor jag ganska mycket ! Haha! Jag måste nog snart erkänna att jag hade fel,
Hv kanske inte vinner för andra året i rad!

Men den där jäkla spåkärringen hade också fel! Men jag sa iaf i början att jag trodde på HV, och dom tog ju sig till slutspel och final! Men Hv har fortfarande en chans, om dom vinner ikväll, så måste dom vinna dom kvarstående matcherna också. Förlorar dom ikväll, ja då är det Färjestad som tar hem allt.. 

Nej nu måste jag gå och sysselsätta mig med något för att inte gå och fundera på jobbet hela dagen igen!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0