Idag skrivs kontraktet !

Det var en väldigt stressig dag för mig igår, inte nog med att jag skulle jobba 26 timmar, vi väntade på lånelöftet också, och det var ganska brottom om vi skulle hinna lägga bud.
Men tillslut så fick vi det, Och vi kunde lägga ett bud på lägenheten,
eller ja, David var den som fick ordna allt..
Men han var väldigt dålig på att informera mig hur det gick..
Jag höll på att bli tokig! Som tur va så jobbade jag ju med M, jag är så glad att hon var där, haha

Men tillslut ringde han, och sa som det va, vi la vårt sista bud.
 Sen gick det väl en halvtimme kanske, men känndes som hundra år för mig! Satt på jobbet och försökte få i mig lite mat, men jag var så nervös, ville ju verkligen ha just den lägenheten...
Men tillslut ringer david upp för att kolla mitt personnr, men han kan ju det, så det stämde ju..
Sen frågar han om jag har tid i morgon att skriva kontrakt.
Jag blev chockad!! först fattade jag inte vad han menade men sen sa han att  dom andra lagt sig efter vårat bud!
Gissa om jag och M blev glada!! Äntligen va allt över!!

Så idag ska vi skriva kontraktet...
Sen ska jag börja kolla lite om jag hittar nån billig spis nånstans, för det måste vi ha.
Sen är det bara lite nya tapeter å så, sen om tre månader flyttar vi!!!!

Jag kan fortfarande inte fatta att det är sant, trodde ju att David bara skojade med mig.
Men så är det inte!

Jag kan inte förklara hur jäkla glad jag är!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0