Ikea

Har precis kommit hem från ikea, va där med Davids mamma. Hon skulle köpa en madrass + en bäddmadrass.
3 timmar va vi där!!! Tog lång tid att bestämma sig haha, men det hade jag inget emot
jag hade ju ändå inget bättre för mig..
Hör här då, detta måste vara en historisk händelse i mitt liv, jag var på Ikea, utan att köpa nått!! Det har aldrig hänt förut! Skulle kunna shoppa så mycket på ikea så att jag skulle kunna fylla en hel lastbil utan problem!
Men jag har ju inte så mycket pengar kvar av lönen, allt är nästan på mitt sparkonto till körkortet, men ändå, jag brukar ju alltid köpa någon billig liten sak, men inte idag. Haha!

Blev bjuden på mat från Max iaf som tack för hjälpen/sällskapet, åh, jag som skulle sluta med sån skitmat!
Men jag var så hungrig!

Nu funderar jag på om jag ska gå och ta ett skumbad, älskar att ligga i badet och lyssna på musik,
skulle kunna ligga där hela kvällen :)

i morgon är det påskmat hos mamma och Håkan <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0