Ingen rubrik idag !

Igår satt grannens ungar upp ett partytält ute på gräsmattan och satt där och festade, deras musik hördes väl typ över hela Kvarngärdet, haha men det roligaste var att det började spöregna!! Men dom satt kvar där, och drack sin öl och lyssnade på musik, med det var väl direkt inget "party väder".

Nej, jag tänker inte gå förbi gymmet idag, det är så kallt ute ! Men nu har jag iaf ändrat mig, jag ska börja träna på friskis och svettis, då tänkte jag att David kunde följa med mig och gymma 2 gånger i veckan, sen tänkte jag köra spinning 2 dagar, det blir nog bra.. Tvekar lite på att gå och sola, så tråkigt väder.
Vart är solen någonstans?


Kommentarer
Postat av: syrran

ja vill oxå ha ett partytält :(

2009-04-09 @ 12:30:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0