Kanske allt löser sig nu

Har varit hemma i kanske en timme nu..
Va roligt att få jobba lite igen.. Jag pratade verkligen av mig med M, Stackars henne som fick sitta och lyssna på allt mitt babbel, men jag tror inte hon hade nått emot det.
Men det känns skönt att få prata med någon utomstående, behövde verkligen det.
Tack för att du lyssnade!

Som vanligt så hade jag varit saknad på jobbet, det är alltid kul att dom tänker på mig, fast jag har faktist jobbat 2 dagar denna vecka, och ska jobba i morgon med..

Jag har nämligen fått veta en sak, men jag tänker inte säga nått förens det är helt säkert, men det känns skönt iaf att jag har stöd från alla på jobbet! Känns jättebra att alla vill ha mig där! Men som sagt, bara vänta och se

Nej, nu ska jag kolla lite på tv, sen sova.

Vi hörs i morgon!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0