Köpa lägenhet?

Ja, det är det David och jag funderar på.
Är visning på en tvåa i Tunabackar nästa vecka, vi tänkte iaf åka och kolla, (jag vet ej vart det ligger, haha)
Den skulle behövas fixas till lite, nya tapeter, ny spis men annars skulle det vara en jättebra
lägenhet för oss. Eftersom dom ska renovera våra lägenheter där vi bor nu (när det nu kommer hända??!!?)
så tänkte vi börja leta nytt. Kommer ju höja hyran då, tycker redan vi betalar tillräckligt!!
Men det är ju inte brottom. Vi får se vad som händer..

Tur att jag ska gifta mig med en målare, haha. Dom är andvändbara ;)

För övrigt så har vi varit och köpt lite blommjord och två nya krukor.
Måste plantera om blommorna i vardagsrummet.
Sen käkade vi kebabtallrik!! :)

nu ska jag fortsätta kolla på "10 orsaker att hata dig"

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0