Måndag

Vaknade kl 8 idag! David åkte iväg och jobbade i morse, skönt att inte behöva vara tyst på morgonen längre, haha jag är sämst på det! Men iaf kollade på tv till 9, sen på med hög musik och in i duschen, tur att grannarna inte klagar !

Mina planer för denna vecka är:
: Jobba 12-21
Tis: STÄDA, gjorde ju inte det förra veckan!
Ons: Tvätta
Sen funderar jag på om jag ska försöka hemta hem min cykel, den står ju kvar borta vid busshållsplatsen nere på stan, har väl stått där ett bra tag haha hoppas den står kvar..
Sen om vädret fortsätter vara bra så ska jag cykla till jobbet framöver.
Lite duktig kan man väl vara!

Nej, nu ska jag fixa klart mig, sen komma på vad jag ska äta till middag, sen ta mig till jobbet


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0