Påskmiddag 2

Nu vill jag inte äta nån mer påskmat, haha!
Dagen började med att jag och David åkte till gränby centrum och käkade lite frukost.
Sen hem, solade lite på balkongen, det var asvarmt! hoppas det blir bra väder i morgon också!!
Sen vidare till Davids familj, käkade påskmat, spelade årets första kubb!

Jag och David spelade mot hans syrra och hans pappa.
vi vann överlägset 3 av 4 gånger! Ingen kan slå oss i kubb, haha!
Sen fikade vi lite, åt prinsesstårta, spelade lite poker, åkte ut först haha, jag är sämst på poker!!

Och nu så sitter jag här i soffan, kollar lite då och då på Robinson, men det är verkligen inget att se, men det finns inget annat just nu. Tänkte snart gå och läsa ut min bok "Så länge vi båda andas"
Är inte många sidor kvar nu!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0