Taking back my love

Underbart väder idag!! Sol och det blåser inte så mycket, har precis suttit ute på balkongen lite med David, snackat å så i solen :)
Har köpt en ny tröja idag, skitsnygg enligt mig, liknar en som jag redan har, fast andra färger!
Har även hämtat ut mitt paket från eleven idag, innehöll lite ansiktsgrejer och smink, får se om det är bra eller inte, men jag tror att det är bra... Sen har jag varit ute och gått lite :)

håller på att lagat kalops, min favorit mat :) så nu står det på spisen och kokar...
Ikväll är det hockey som gäller. Håller ju såklart på Hv i slutspelet.. Eftersom brynäs åkte ut, haha. Men jag har nog alltid hållit lite på Hv, om man nu kan hålla på flera lag :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0