Fredag

Ja, då var allt äntligen klart.
Va på nybyggda ikea i morse, helt onödigt med så sjukt stort enligt mig, typ två våningar och  garage! Tog ju en evighet innan man kom till kassorna!
Men iaf, vi köpte: En golvlampa till vardagsrummet, ett nytt täcke till mig :) David har mitt gamla och jag har bara haft värsta skittäcket! Sedan köpte vi en sån där som jag kan ha i min garderob, så nu har jag två, sen köpte vi lite fler galgar..
Har rensat i min garderob, har ju sjukt mycket kläder! Ser mycket bättre ut nu, jobbigt med så liten garderob, när vi köper hus så ska jag ha ett rum som garderob haha!





Hörs senare nu ska jag laga mat !

Kommentarer
Postat av: mamma

Va snyggt det blev!

2009-04-03 @ 17:58:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0