Shame on me

jag har varit lite dålig på att uppdatera, Men flytten har tagit upp sån tid, sen har jag ju jobbat också.
Igår så bärde jag och Daivd ner lite saker till käkkaren, sen gjorde vi ordning lite i vardagsrummet.
Nu börjar det kännas mer som "hemma"
Köket är ju fortfarande en ända röra, men golvet ska fixas i morgon hoppas jag,
Sen så kommer ju det nya köket på onsdag. Så kanske till nästa helg är allt klart.
Hur som helst så känns allt jättebra, är glad för att vi köpte lägenheten! :)

Jobbar jouren ikväll, slutar kl 9 i morgon, funderar på om jag kanske ska ta en shopping-dag då.
Jag har ju så mycket extra pengar att slösa, haha!!

Mer uppdatering kommer det att bli på måndag, då får vi bredband igen.
kan lägga upp lite bilder då!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0