Lycklig !

Äntligen är den här dagen snart slut.
Jag har väntat 11 dagar på morgondagen!
Jag längtar sååååå mycket!

Imorgon kl 10 ska vi åka till Gimo och hämta kattungen.
Jag har fortfarande inte kommit på något namn än...
Men med min "tur" så kommer väl inte bilen starta i morgon, eller så
kör vi av vägen eller så blir det värsta snöovädret så vi inte kan åka,
så då har jag ju tid att komma på ett namn.
Nej, så kan jag ju inte tänka!!

Har iaf fixat en massa idag.
Vi har varit och slängt en massa skräp, fixat lite i köket,
städat och fixat alla katt-saker vi behöver. Im ready!!

Jag är så jäkla glad just nu. Tänk vad en liten katt kan göra.
Så länge jag kan minnas har vi haft djur, det känns ju så tomt nu när
man har flyttat hemifrån.

Jag skulle vilja säga att jag måste ha världens bästa pojkvänn som står ut
med mig dom dagarna jag knappt gör det själv och att jag får en katt!! :)
Jag älskar honom mer än allt annat i hela världen!
Jag är så glad att du finns <3

Nä, nu ska jag lägga mig i soffan och kolla på tv, vänta på att få gå och sova, haha
Sen är det min jobbarhelg, så jag är nog tillbaka igen på söndag kväll
med uppdatering om katten!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0