Snart tre i familjen!

Idag har vi varit och handlat lite katt-saker.
Ja, vi ska äntligen skaffa katt :)
Igår va vi till Gimo och kollade på ett par kattungar,
riktigt söta, skulle vilja köpa allihopa men det går ju inte!
Hade nästan redan bestämmt mig för en kattunge innan vi åkte dit,
men när vi väl va där så fastnade jag för en annan eller den valde nog mig.
Den var så söt, ett litet busfrö!
Jag kan inte vänta tills den kommer hem! Jag långtar så mycket
det känns som en evighet tills den 20:e då vi får hämta den!
David ser nog också fram emot det men han ska bara spela cool
och vågar inte erkänna det, haha.
Men jag ser verkligen fram emot det.


Här är min kisse <3
Söt va??
Har inte kommit fram till något namn än,
men vi har ju ett tag till på oss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0