Sorry!

Jag glömde bort min blogg.
Men det har varit skönt att inte tänka på den ett tag.

Kan berätta lite snabbt vad jag gjort den senaste tiden.
Julafton: Först jobba sen julfirande med familj. Julmat, julklappar och spelat spel.

Juldagen: Plockat ihop sängbord som vi fick i julklapp, nu fattas bara en hylla + garderob
sen är sovrummet färdigt. Nästan hela kvällen spenderade jag framför tv:n och kollade på lite skräckisar.

Idag: Jobbat. Efter det blev det en sväng in på Gränby Centrum, hittade inte så mycket roligt
bara en tröja, men det får bli mer på måndag efter jobbet. Tänkte snart kolla på en till film,
får se vilken det blir. Sen i morgon är det dags att jobba igen, 25 timmar!!!
Men sen är jag ledig ett par dagar..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0