Tisdag

Dåligt med uppdateringar den senaste tiden, jag vet.
Men jag har helt enkelt inte haft lust med det,
jag vet inte vad det är men jag har inte lust med så mycket.
Har nog lite för mycket att tänka på.
Men skit samma, över till något annat.

Är ju snart nyår, äntligen nytt år.
Det här året har både varit bra och dåligt.
Det bästa var nog att vi köpte lägenhet och katt
och det sämsta var alla begravningar och min älskade Nero som avlivades.
Lite för mycket på en gång under sommnaren

Men nu har jag lite planerat för nyår.
Davids syster och hennes kille kommer hit och äter och så,
ska bli kul, sen får vi väl se vad vi hittar på.
Måste ju jobba dagen efter så det blir nog ganska lungt för min del.




Kommentarer
Postat av: Mamma

Dålig på att uppdatera? Nu är iallafall Kitsas sida uppdaterad med lite nya bilder.

2009-12-30 @ 11:26:16
URL: http://123minsida.se/kitsas

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0