Hemma igen

Precis kommit hem från mitt "andra" hem, är på jobbet mer än vad jag är hemma.
Men där får jag ju iaf betalt för att vara :)

Hyffsat lugn och okej kväll igår.
Jag och S åt lite chips, drack cola och kikade på tv, i väntan på att K skulle komma hem från sin dans. 
Blev ju även lite sovmorgon i morse då vi börjar 8 på helgerna, skönt att slippa gå upp före kl 6.
Tog en omgång yatzy med R och S innan det blev dags för mig att åka hem. Jag vann såklart :)

Blev hämtad av David, så åkte vi till McDonalds å käkade lite då smarta jag inte hade vart så sugen på att käka frukost, som vanligt! Dagens viktigaste mål, vilket jag har väldigt svårt att få i mig!

Nästa vecka verkar bli ganska lugn. Bara 1 jour, ett dagpass och ett kväll/helgpass!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0