If I Were A Boy

2 dagar kvar till lönen kommer, då ska det handlas lite skor, smink och kanske lite nya kläder :)

Har precis vaknat, vilket känns onödigt då jag inte börjar förens kl 1, men jobbar bara 4 timmar idag.
Idag är det städa som gäller, börjar bli väldigt stökigt här hemma, blir så när man bor med en kille. Det ligger chipssmulor i vardagsrummet, vid datorn och en hel det kläder som han bara har slängt på golvet.

Förresten såg värdens sjukaste programm igår på kanal 5!
"min bil är min älskarinna"  HAHA, dom hade sex med sina bilar, det finns visst människor till allt..
Jag såg inte hela programmet men det var rätt kul att kolla på...

Nej, dags att äta lite frukost kanske


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0