Så kan det gå!

Oj, va visst över två månader sedan jag skrev nått!
Men det har ändå inte hänt. Jobbat så mycket jag kan, blev  nog upp mot 170 timmar i Januari, vilket är bra då vi behöver pengar just nu, och jag vill köpa lite nya jeans och kanske ett par skor? får se..

Har varit sjuk i 1½ månad snart.. Hostar som bara den, nyser och en massa massa andra grejjer,
va iaf hos läkaren i onsdags... Har nått virus i luftröret eller va det nu va.
Har fått antibiotika. men är tveksam till att det hjälper, inte frisk än iaf. Men jag väntar tills på fredag, sen blire läkaren igen. Men jag får väl skylla mig själv för att jag inte gick till läkaren tidigare!

På lördag är det dop som gäller. Davids släktings barn ska döpas, ska bli skoj och träffa dom igen :)

För övrigt så blir jag snart tokig, förra veckan var skitlugn. Jobbade i torsdags. Och David tycker att jag bara ska ta det lungt och vila,men det är ju inte min starka sida! Va iaf ute på en låååång promenad i morse, äntligen sol, och jag behövde komma ut lite!

Nej, nu ska jag bli frisk!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0