Efter regn kommer solsken

När jag vaknade i morse så regnade det, trodde aldrig jag skulle säga det här men jag har faktist saknat regnet lite.
 Äntligen hemma från jobbet, eller ja för en timme sedan. Ledig i helgen! Det behövs verkligen!
I morgon åker jag och David till mamma och Håkan, umgås lite :) Jag hoppas fortfarande på sol, så jag kan bada.
Men just nu ser det inte så lovande ut... Konstigt väder är det också, ena stumden spöregnar det, sen slutar och sen börjar igen, sen kommer solen lite  och så om igen... Ser ut som om det kanske kan bli åska också. Åskade lite i morse, men det försvann ganska snabbt sen kom solen :)
Jaja, nu ska jag väl se om det finns nått bra på tv:n



Förresten, jag har faktist gått ner nästan 2 kilo!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0