Jag är nog en mästerkock!

Nej, nu ska vi väl inte överdriva. Jag har bara lyckats göra egna köttbullar.
Goda blev dom också, får väl se vad juryn (David) säger sen ikväll.
Ser inte direkt fram emot morgondagen, ska gå i en svart klänning i denna värme, Min begravning nästa då?
Men jag kan ju inte precis komma i en rosa klänning till en begravning.
Ska åka med pappas fru, hon hämtar upp mig vid bussen, kan ju bli spännande, haha.
Hon ville iaf att vi skulle åka förbi hemma hos dom, för jag skulle kolla på lite saker som jag kunde få.
Det säger man väl inte nej till? Jenny! ska du också åka med henne??

Bildbevis på mina köttbullar kommer i morgon, nu ska jag plåga mig själv och ta vara på det fina vädret!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0