Jag har börjat packa!!

Måste bara säga att jag och David har sjukt mycket glas! inte konstigt att jag diskar som en tok!
Men iaf, så kommer dom närmaste två veckorna för mig bestå av jobba, jobba, packa, jobba, fixa nya lägenheten, jobba, Packa lite mera, jobba, flytta, jobba, börja packa upp i nya hemmet :) Och så klart jobba.
Hahaha, nej jag är inte stressad!

Det mesta i köket är nerpackat, förutom det som vi ska andvända. Nu tänkte jag kanske ge mig på sovrummet lite,
Sen blir det vardagsrummet. i det andra sovrummet finns nu bara målargrejjer och davids dator.

Hellre att bo med kartonger överallt i en vecka än att jag stressar ihjäl mig och packar sista dagen.
Det skulle inte funka.
Jag jobbar för mycket just nu, och David ska ju börja med nya lägenheten på fredag

Sovrummet väntar! Kanske återkommer senare ikväll..

Förresten, det är ganska roligt att flytta.
Jag klagar inte.
Tycker det är kul att packa.
Jag vet att jag är lite underlig :)

HaHa!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0