Lång dag!

Oj, har visst inte bloggat nått på hela dagen.
Men jag har verkligen inte haft tid.
Fick åka och jobba på min lediga dag.
Så jag förstår inte vad jag fortfarande gör uppe? Trött!!
Efter jobbet åkte David och jag för att slänga en massa skit på återbruket,
Sen vidare till McDonalds,
haha hatar deras s.k hamburgare, men jag ville ha plusmeny för att få ett glas!
Efter det somade jag visst på soffan, sov tre timmar!
Har precis kollat på The departed, trodde jag hade sett den, men det hade jag visst inte.
Den var väl ganska bra.

Imorgon ska David till banken, då ska jag passa på att köpa nytt busskort,
sen börjar jag jobba halv 3.
Och efter jobbet ska jag hem och sova så det kan bli FREDAG!
Först jobba, sen vid 2 hämtar vi ut NYCKELN, sen börjar allt!!!

Nej, nu ska jag ut och röka, sen sova!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0