Tisdag

God morgon!
Idag är vi uppe tidigt.
David är och hämtar sin pappa, han ska hjälpa oss att riva lite skåp och så i köket.
Igår fick vi äntligen bort kylskåpet. Tur att jag kan vara lite smart ibland, haha.
Igår beställde vi också ny kyl/frys och ny spis.
Just nu kommer jag nog inte lägga ut några bilder, det är väldigt stökigt i lägenheten.
Men jag lägger ut bilder när allt är fixat och klart.
Jag hoppas iaf på att vi kan börja tapetsera och måla idag,
men vi får väl se först hur det går att ta bort skåpen i köket och hur lång tid det tar.
Undertiden så stannar jag här hemma och packar ner det sista, som jag inte har gjort än.
Men först ska jag nog gå och köpa mig en cola!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0