Update

Nu är jag tillbaka igen.
Det blev lite mycket med att jobba och att renovera lägenheten.
Men nu är jag ledig till onsdag. Jobbar bara en jour den här veckan.
Kännde att jag behövde lite ledigt så jag har tid med allt annat som måste göras!
Igår kom vi en bit på vägen, spacklat väggarna och målat taket i sovrummet.
Idag ska väggarna slipas och fixas till, vi ska åka till siba och fixa med kyl/frys och spis.
Jag har äntligen kommit på hur vi får bort det gamla kylskåpet! Haha.
Så det ska jag hålla på med idag. Måste boka tvätttid också, vore skönt tt tvätta innan vi flyttar.
Nej, dags att väcka David, sen är vi igång igen!


Om 4-5 dagar flyttar vi!!! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0