Äntligen helg!

För min del, är så trött efter att ha jobbat denna vecka, hatar att gå upp tidigt på morgonen,
Sovmorgon blir det i morgon, tänker inte gå upp innan kl 10!!!
Som vanligt ska det städas i morgon..

Ikväll tänkte jag och David åka och köpa blommor, till balkongen. Sen plantera dom.
Annars blir det en lugn kväll framför tv:n, fast M bakade paj idag till fikat på jobbet,
(självklart så måste man ju smaka, annars är man ju otrevlig)
så måste motionera lite extra ikväll..  Men sen är det tv:n som gäller !
Fast funderar på att kanske hyra en film?

Nej, nu ska jag gå och se om det kan finnas nån mat i kylen, vilket jag inte tror!

Kommentarer
Postat av: Du vet inte

jag har inte ens orkat räkna hur många det är som står där... o jag känner till en hel del.. men vissa e så där WTF... hahaha

2009-06-04 @ 23:35:50
URL: http://duvetintee.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0