För mycket på så kort tid!

Just nu, har det blivit för mycket för mig.
2 släktingar döda med knappt en veckas mellanrum.
Min sommar kommer bestå av jobb och begravningar. Och flytten så klart.
Men just nu måste jag konsentrera mig på dom tre sakerna. Jag orkar inte med nått mera.
Jag ser fram emot att få åka till jobbet, få slippa tänka ett tag. Jag vill inte att den här dagen tar slut,
för i morgon är det midsommar, Då ska vi iväg till folk som inte vet vad som hänt och jag orkar inte berätta,
tycker inte det angår dom så värst mycket. Men det är bara att ta på sig det där smilet och låtsas att allt är bra.
Känner verkligen inte för att fira midsommar.


Kommentarer
Postat av: Du vet inte

De va en rätt bra fråga de där.

2009-06-18 @ 11:48:26
URL: http://duvetintee.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0