Hur väl känner ni varandra?






I fredags tvingade jag David att göra ett litet test från tidningen cosmopolitan.
"Hur väl känner ni varandra" Bestog av 10 frågor:

1. Vart går min drömresa?
2. Vem är min närmaste vän?
3. Vem är min största kändis-crush?
4. Vilken mat avskyr jag mest?
5. Vilken är min favoritglass?
6. Var kysstes vi första gången?
7. Vilken är min favoritpresent som du gett mig?
8. Vilken träningsform gillar jag mest?
9. Vilken del av min kropp gillar jag bäst?
10. Vilken typ av film ser jag helst?

David  hade fel på 1 fråga.
Min drömresa, han sa New york, sorry, Miami går före, att han inte visste det, jag har ju tjatat om att vi måste åka dit nån gång..

Men, han känner mig bra iaf.. Bättre än jag trodde..Helt ärligt jag trodde att han inte skulle få några rätt
Men det fick han!!

Det fanns en som killen skulle svara på också. Vill ni veta mer så får ni väl köpa tidningen.
För övrigt så hade jag också bara 1 fel om honom..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0