Underbar dag!

Igår kännde jag mig inte så där jättebra, trodde att jag skulle bli sjuk men efter en lång sovmorgon känner jag mig piggare . Vaknade runt 11 och fick frukost på sängen av min käre sambo, sen bestämde vi oss för att ta en cykel-tur.
Vi hamnade i Tunabackar, vid våran nya lägenhet, så nu hittar jag dit med cykeln också, kan ju vara bra med tanke på att det kommer bli för långt att gå ner på stan för att ta bussen till jobbet... Och när det är fint väder så kan jag ju lika gärna cykla! Sen på vägen hem stannade vi vid ica för att köpa mat och lite gott till fotbollen. Det blev chips, dipp och cola.
David ville käka på McDonalds, men jag sa bestämmt NEJ, inge mer skräpmat för min del! Sen har vi bara slappat och duschat. Nu står David och lagar mat, kokletter (hur det nu stavas) , strips och sallad ska vi äta.
Nej, det är mitt uppdrag att fixa salladen, bäst jag gör det!

Skriver kanske lite senare..

Förresten glöm inte fotbollen ikväll. Sverige - Danmark!!

Kommentarer
Postat av: sannie

vem vann?

2009-06-07 @ 11:31:39
URL: http://sannieschutt.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0