13:e

Slutade kl 7 i morse, va skönt att slippa jobba precis när man vaknat, bara gå hem :)
Idag tänkte David och jag göra smörgåstårta, Älskar det !
Sen blir det lungt ikväll, ska ju jobba lördag-söndag....
Vara bakis på mitt jobb är ingen höjdare! Trust me!

15 dagar kvar tills jag fyller år. Fattar inte varför jag räknar dagarna.
Att fylla 22 år väl inte så mycket att se fram emot?
Det ända jag ser fram emot är ju den bärbara datorn :) haha
Funderar även om man ska ut på krogen dagen innan, får se vilka som är sugna på det! Och om jag själv är det!
Har faktist inte druckit på 3 månader snart, tror jag?
Jag tycker jag är väldigt bra då! Med tanke på hur det var förr !
Och NEJ, jag är inte gravid bara för att det var länge sen jag drack...

Fredag den 13:e idag igen, 

Nej om man skulle lägga sig och sova ett par timmar kanske?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0