Äntligen!

Städningen tog längre tid än vad jag trodde! Men nu är det klart.
Solen kikar fram nu också, kanske ska ta och passa på att rensa lite på balkongen?
Men först ska jag göra mig en smoothie, det är ju så gott.

Funderar på om man kanske ska möblera om lite i vardagsrummet, det är ganska svårt att möblera om för vi kan inte ha det på så många sätt, det är ju bra så som vi har nu, men jag har tröttnat på det. Men det är härligt med stort vardagsrum :)

Nej, jag ska nog göra en milkshake tror jag...

Milkshake
100 g jordgubbar och/eller blåbär
1 msk florsocker
2 dl mellanmjölk
1 dl vaniljglass

Mixa snabbt till en fluffig kräm, toppa med en klick grädde och strössel .

Fast det blir ingen grädde för min del!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0