Första veckan

Fick i mig en halv tallrik gröt, en halv macka och en banan i morse, mådde skitdåligt efter det!
Jag kan inte äta frukost när jag precis har vaknat, i vanliga fall brukar jag äta typ 3 timmar efter jag har vaknat, men nu måste jag ju äta inom en timme efter att jag vaknat. Jaja, men jag kanske vänjer mig snart...

idag är det ju vecka 1 av 6 för mig. Idag börjar det. Har inte satt så jättestora krav på mig själv, att jag måste träna som fan och gå ner typ 10 kg! Nej, lagom blir bäst! Först och främst så måste jag börja se till att äta ordentligt. normalt för mig är 2-3mål om dagen, då jag äter frukost så sent men nu ska det bli 6. Men vi får se hur det går...
Första träningspasset börjar idag.
Har iaf inte druckit cola på 12 timmar, haha, får se hur det går ikväll!

Nej nu ska jag beställa lite kläder!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0